Osnovni podaci:
Lancia Delta TD 1997.godina, 250.000 km
motor 1929 ccm, 90 ks, turbo diesel sa intercoolerom
Preinake:
tuning na nekih 110 ks (tlak punjenja dignut sa serijskih 0.8 na 1.15 bara i podešena Bosch pumpa)
Priča počinje 2003. godine u 8. mjesec. Šurjak iz NL je dolazio na godišnji pa smo žena i ja smišljali koje auto kupiti da se zamijeni njen Uno TD. Kriteriji su bili: talijanski kompakt (4 vrata) turbo diesel sa 1.9 TD motorom (najbolji na svijetu 1.9 TD motor). Na raspolaganju su bili: Alfa 146, Delta i Brava. Žena je izabrala Deltu. Našao sam je na oglasu preko interneta, šurjak pogledao (bila mu blizu), kupio (plaćena tamo 3000 eura) i dovezao.
Moram priznati da mi je ta Delta najugodnije iznenađenje od svih auta sa kojima sam se susreo (imao sam do tad 2 Prisme TD). Nisam očekivao ništa posebno, ali: 4 disk kočnice sa ABS-om, prednji diskovi samoventilirajući, sic ASS (bivši vlasnik ugradio) sa jastučićima na napuhavanje, digitalna klima koja rashladi auto u roku 1 minut, ležanje u krivini vrhunsko, motor lijepo vuče čak i u serijali, sve 100% ispravno. Kupljena je sa 180.000 km, a sad ima 250.000 i u tih 70.000 km promijenjeno je nekoliko izgorenih žaruljica, fleksibilna cijev od auspuha (200 kn, lani) i ventil od grijanja (130 kn, nedavno).
Delta transformer: od Delte sa prikolicom
u Deltu sa slick gumama na Grobniku
još malo slija sa Grobnika
guma prije vožnje
i poslije 108 km vožnje sa ciglom na gasu
struktura gume izvana prema unutra: guma-platno-čelično pletivo-platno.....dalje nisam istraživao.
filmić sa Grobnika:
RapidShare: 1-Click Webhosting