04-02-2023, 03:22:58

Autor Tema: Delta 2 TD transformer  (Posjeta: 10480 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Delta 2 TD transformer
« u: 25-12-2006, 19:51:18 »
Osnovni podaci:
Lancia Delta TD 1997.godina, 250.000 km
motor 1929 ccm, 90 ks, turbo diesel sa intercoolerom

Preinake:
tuning na nekih 110 ks (tlak punjenja dignut sa serijskih 0.8 na 1.15 bara i podešena Bosch pumpa)

Priča počinje 2003. godine u 8. mjesec. Šurjak iz NL je dolazio na godišnji pa smo žena i ja smišljali koje auto kupiti da se zamijeni njen Uno TD. Kriteriji su bili: talijanski kompakt (4 vrata) turbo diesel sa 1.9 TD motorom (najbolji na svijetu 1.9 TD motor). Na raspolaganju su bili: Alfa 146, Delta i Brava. Žena je izabrala Deltu. Našao sam je na oglasu preko interneta, šurjak pogledao (bila mu blizu), kupio (plaćena tamo 3000 eura) i dovezao.
Moram priznati da mi je ta Delta najugodnije iznenađenje od svih auta sa kojima sam se susreo (imao sam do tad 2 Prisme TD). Nisam očekivao ništa posebno, ali: 4 disk kočnice sa ABS-om, prednji diskovi samoventilirajući, sic ASS (bivši vlasnik ugradio) sa jastučićima na napuhavanje, digitalna klima koja rashladi auto u roku 1 minut, ležanje u krivini vrhunsko, motor lijepo vuče čak i u serijali, sve 100% ispravno. Kupljena je sa 180.000 km, a sad ima 250.000 i u tih 70.000 km promijenjeno je nekoliko izgorenih žaruljica, fleksibilna cijev od auspuha (200 kn, lani) i ventil od grijanja (130 kn, nedavno).











Delta transformer: od Delte sa prikolicom



u Deltu sa slick gumama na Grobniku




još malo slija sa Grobnika













guma prije vožnje



i poslije 108 km vožnje sa ciglom na gasu



struktura gume izvana prema unutra: guma-platno-čelično pletivo-platno.....dalje nisam istraživao.

filmić sa Grobnika:  RapidShare: 1-Click Webhosting

« Zadnja izmjena: 08-01-2011, 10:14:10 od Viktor »
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 40140
  • Karma: 1332
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #1 u: 25-12-2006, 20:01:32 »
Ljepa delta  :love3:  :ok: vidio je u ZG na skupštini

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #2 u: 25-12-2006, 20:02:12 »
Jedna delta za sve poslove, ukratko rećeno, vozi sve od prikolice do piste, svaka čast :afr: :afr:
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8272
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • KRK
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #3 u: 25-12-2006, 22:55:50 »
 :mah: :da: jedini na skupu koji je vozio puni sat bez zaustavljanja u boksu :da: :clap: :clap: :clap: :clap:
i ide odlično :ok:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #4 u: 25-12-2006, 23:17:47 »
:mah: :da: jedini na skupu koji je vozio puni sat bez zaustavljanja u boksu :da: :clap: :clap: :clap: :clap:

Ne bi ja još izišao da mi nije u zadnjem krugu počela bježati u krivini zbog potrošene prednje desne gume. Samo prošao kroz boks prema izlazu, a haubu sam otvorio nakon desetak dana da nadolijem tekućine za prskanje stakala.  :cigara:
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8272
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • KRK
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #5 u: 25-12-2006, 23:20:17 »
:mah: :da: jedini na skupu koji je vozio puni sat bez zaustavljanja u boksu :da: :clap: :clap: :clap: :clap:

Ne bi ja još izišao da mi nije u zadnjem krugu počela bježati u krivini zbog potrošene prednje desne gume. Samo prošao kroz boks prema izlazu, a haubu sam otvorio nakon desetak dana da nadolijem tekućine za prskanje stakala.  :cigara:

pa to je made in italy :da: :happ: prvih par krugova je dimila, :cigara: a kad se ugrijala kao da je na plin :drive:
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #6 u: 25-12-2006, 23:22:45 »
Auto je jednostavno :love: :ok: :drive:

Bas me zanima koj bi golf III to izdrazo i tak ljepo izgledao
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9518
  • Karma: 945
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS , BMW E60
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #7 u: 25-12-2006, 23:40:01 »
možda bi izdržao al bi otraga trebalo montirati mrežu da skuplja djelove koji otpadaju  :funny: :funny:
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline zdravka

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11463
  • Karma: 1219
  • Spol: Ženski
  • TY
    • Zagreb
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #8 u: 25-12-2006, 23:45:26 »
Deltica je prava  :afr:
vidjela ju na djelu  :smile:
...tko nije naučio gledati nebo u potoku, ne zna što su ribe na drveću...
 
Andrić
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #9 u: 25-12-2006, 23:45:49 »
Nedavno je bio na parkingu do Delte jedan Golf III 1.9 TDI, kočnice naprijed obični diskovi, nazad bubnjevi, ima sličnu težinu i isto motor od 90 ks, usporedbe radi.

Slika instrument table na Grobniku

ona crvena lampica je od turbine, pali se kada tlak prijeđe 1.0 bar . Meni je puni sat radila na 1.15 bara, okretaji do crvenoga, a temperatura motora nije nikad prešla 95 o C.


Jedna slija za Marina, nisam je ni vidio do danas

 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4056
  • Karma: 586
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #10 u: 25-12-2006, 23:47:54 »
Kaj je to s izloirkom kamera pricvrscena :ok: :)))
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #11 u: 26-12-2006, 00:05:52 »
Kaj je to s izloirkom kamera pricvrscena :ok: :)))

 :ok: evo slika

na njoj je Marin Krk a filmić kako me Marin pretiče je na ovome linku RapidShare: Easy Filehosting


P.S.
Tek sam nedavno dobio neke slike sa Grobnika, rođak mi je mailom davno poslao, a ja mislio da je to sve.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #12 u: 13-01-2007, 22:07:16 »
Mini reportaža sa vrha Biokova. Test zimskih guma Pirelli Carwing. Gume su  :ok: , ide po ledu kao po asfaltu, uspon je na mjestima preko 10%, ali ide bez šlajfanja sa nas 5 u autu. Na vrh je izašla još samo Lada Niva, ostali su odustali kilometrima ranije.

put prema vrhu, vidi se odašiljač i crkvica sv. Jure


put skoro do vrha


vrh


guma


tabla


južni pogled, vide se: Hvar, lijevo dio Pelješca, Korčula, iza nje Mljet, a desno onaj otočić je Sušac


Brač u sredini, lijevo dio Hvara, lijevo u daljini Vis,iza Brača je Šolta, a malo desno Veli Drvenik i Čiovo

« Zadnja izmjena: 14-01-2007, 23:37:41 od Viktor »
 

Offline shadowfax

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 832
  • Karma: 80
  • Spol: Muški
  • Giulia 2.2 JTDm, MiTo 1.4 8v, 33 1.7 16v, 33 1.7
    • Gornje Međimurje
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #13 u: 13-01-2007, 23:21:27 »
Svaka čast Viktore... :clap2: :clap2: ,dovesti se po takvoj cesti na Biokovo,mislim da je i deltica malo zaslužna :))) :))) p.s. prije nisam obraćao pažnju na te lancie, ali odkad sam vidio tvoju sve mi se više sviđa :love3: :love3: :love3: :love3:
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
 

Offline veron

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 901
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Doblo JTD
    • Zagreb
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #14 u: 14-01-2007, 16:26:03 »
Krasno!!  :ok: :ok:
 

herman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #15 u: 21-01-2007, 01:17:07 »
Kolega, vidio sam ti kola nedavno u Solinu parkirana ispred neke birtije, bez vozača unutra. :sad: A možda si i ti mene vidio, crvena Tempra, buljio sam ti u kola :hap: I mogu samo reć da uživo izgleda još bolje nego li je na slikama :ok:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #16 u: 21-01-2007, 09:50:11 »
Nego jeste možda mjerili kakva vremena na grobnuku, kako se nabrijani TD nosi sa 1.4/1.6 Boxerima, 1.4 TS-ima, 1.9 JTD-ima  :?:

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #17 u: 21-01-2007, 10:10:08 »
Kolega, vidio sam ti kola nedavno u Solinu parkirana ispred neke birtije, bez vozača unutra. :sad: A možda si i ti mene vidio, crvena Tempra, buljio sam ti u kola :hap: I mogu samo reć da uživo izgleda još bolje nego li je na slikama :ok:

Tko zna tko je parkirao, žena ili ja?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #18 u: 21-01-2007, 10:16:04 »
Nego jeste možda mjerili kakva vremena na grobnuku, kako se nabrijani TD nosi sa 1.4/1.6 Boxerima, 1.4 TS-ima, 1.9 JTD-ima  :?:

Ovako: najbrži krug 2:12 nas dvojica u autu. "Ubijale" su me ogromne gume, u orginalu ima 14", a vozio sam sa 16" i debelim profilom. Delta je bila visoka kao koza sa tim gumama, a prijenosni omjeri su se toliko produžili da sam 5. brzinu šaltao tek na kraju ciljne ravnine. Jedina prednost im je bila što su slick, pa su odlično držale u krivinama. Znači nešto sam dobio, nešto izgubio sa njima.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #19 u: 21-01-2007, 11:08:12 »
Ovako: najbrži krug 2:12 nas dvojica u autu. "Ubijale" su me ogromne gume, u orginalu ima 14", a vozio sam sa 16" i debelim profilom. Delta je bila visoka kao koza sa tim gumama, a prijenosni omjeri su se toliko produžili da sam 5. brzinu šaltao tek na kraju ciljne ravnine. Jedina prednost im je bila što su slick, pa su odlično držale u krivinama. Znači nešto sam dobio, nešto izgubio sa njima.


Hm, suvozač uvijek jede performanse (bar u mom slučaju), a vidim iamo si i skoro pun rezervar, pa sve to pojede koju sekundu  :rolll:

Ali znaš li kakva su bila vremena ekipe sa fore navedenim motorima u 145/146...  :?:

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8272
  • Karma: 544
  • Spol: Muški
    • KRK
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #20 u: 21-01-2007, 11:51:55 »
Nego jeste možda mjerili kakva vremena na grobnuku, kako se nabrijani TD nosi sa 1.4/1.6 Boxerima, 1.4 TS-ima, 1.9 JTD-ima  :?:

Ovako: najbrži krug 2:12 nas dvojica u autu. "Ubijale" su me ogromne gume, u orginalu ima 14", a vozio sam sa 16" i debelim profilom. Delta je bila visoka kao koza sa tim gumama, a prijenosni omjeri su se toliko produžili da sam 5. brzinu šaltao tek na kraju ciljne ravnine. Jedina prednost im je bila što su slick, pa su odlično držale u krivinama. Znači nešto sam dobio, nešto izgubio sa njima.

i dosta se naginjala u zavojima :da:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #21 u: 21-01-2007, 20:47:56 »
Ali znaš li kakva su bila vremena ekipe sa fore navedenim motorima u 145/146...  :?:

Ne znam, bilo je ekpe koju uopće nisam susreo na stazi iako smo vozili u isto vrijeme. Možeš pogledati onaj filmić gdje smo Marin i ja u istom krugu da vidiš razliku. Alfa 147 JTD potegne bolje po pravcu, ne mogu ni pomirisati.
 

Offline Vele

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5371
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #22 u: 24-01-2007, 20:46:34 »
Inače gospodo... imao sam čast voziti gore rečenu Deltu  :da:  :da:

Ne na nož ( Viktor je sjedio desno :rolll: ), ali.... vuče čovječe,

a tek kako drži u krivinama, to sam osjetio tek kad sam se malo opustio  :)))

a da sam se opustio primjetio je i Viktor....  :sado:
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

adnan

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #23 u: 06-09-2007, 22:11:58 »
imao sam i ja deltu td ali stari model,sve pohvale,stvarno je ok auto,moja je bila 89 god pa je bila losa antikorozuvna zastita,al sve ostalo ok,osim krajnica i kugli,ipak je to bio pretwezak motor za stari model,pozdrav :hap:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #24 u: 09-09-2007, 15:43:01 »
Taj "pretežak" motor je bio prava stvar na snijegu, sigurno si probao.
Usput mali update: sada ima 267.000 km, u međuvremenu promijenjena prednja ramena (zbog lufta).
 

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #25 u: 09-09-2007, 15:56:50 »
Taj "pretežak" motor je bio prava stvar na snijegu, sigurno si probao.
Usput mali update: sada ima 267.000 km, u međuvremenu promijenjena prednja ramena (zbog lufta).
267 k km je maratonski rezultat...svaka čast

Kako ti se drže sinkroni od mjenjača, jel ti rapinje koja brzina, ili onako klasično prva i rikverc u stajanju...(što me to nerviralo na tempri, a i sad alfa to zna napraviti)
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4358
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #26 u: 09-09-2007, 16:55:32 »
267 k km je maratonski rezultat...svaka čast

Kako ti se drže sinkroni od mjenjača, jel ti rapinje koja brzina, ili onako klasično prva i rikverc u stajanju...(što me to nerviralo na tempri, a i sad alfa to zna napraviti)


Ja nisam imao još ni jednog Fiata/Alfu da se ne mora full stati da bi ušaltao u prvu/rikverc, a ni onda baš ne ide glatko  :rolll:

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #27 u: 09-09-2007, 18:47:53 »

Ja nisam imao još ni jednog Fiata/Alfu da se ne mora full stati da bi ušaltao u prvu/rikverc, a ni onda baš ne ide glatko  :rolll:

Ah ti talijanski auti...ili ih voliš, ili ih mrziš...

Sad na Alfi mi je to manje izraženo, ponekad zna drkat, ali na Tempri su to bile muke...a bila je u nas cijelo vrijeme i super održavana, čuvana i imala je malo KM...
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5294
  • Karma: 225
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #28 u: 09-09-2007, 19:23:45 »
Super je Deltica,ja sam skoro kupio jednu sa 1.6 motorom ali me prevagnulo na alfu to što je delta imala 4 vrata dok sam ja isključivo tražio auto sa 2-oja vrata.
Znači nisam jedni kojeg muči ponekad ubacivanje u rikverc,zna i zakrčat lagano ali zato prije ubacivanja u rikverc 2 puta stisnut kuplung i šalta se bez beda,barem ja tak napravim i ide ko podmazano.
:mahm QVMember of  U B OQV
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Delta 2 TD transformer
« Odgovori #29 u: 09-09-2007, 21:32:21 »
267 k km je maratonski rezultat...svaka čast

Kako ti se drže sinkroni od mjenjača, jel ti rapinje koja brzina, ili onako klasično prva i rikverc u stajanju...(što me to nerviralo na tempri, a i sad alfa to zna napraviti)

Na autu sve radi savršeno, od motora, getribe, klime pa do najmanje sitnice. Može se normalno šaltati u 1. brzinu i sve brzine se šaltaju "kao maslo".
Mjerio sam kompresiju na 202.000 km i bila je 35, 36, 36, 36 , usporedbe radi novi motor ima 36. Mogao bih uskoro kad uhvatim vremena, čisto informativno.