12-12-2019, 23:13:47

Autor Tema: Pitajte Seba  (Posjeta: 1554820 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1340 u: 28-09-2007, 06:57:39 »
kolko ja znam oni nejdu preko turba nego samo na kolicinu i momenat ubrizgavanja

proprcionalno sa većom količinom goriva se pojačava i tlak turba...ak sve štima za nekih 0,05-0,1 bar a ak se pretjera zna na višim okr otić i više pa baci grešku....ja probo :)))

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1341 u: 28-09-2007, 15:07:19 »
proprcionalno sa većom količinom goriva se pojačava i tlak turba...ak sve štima za nekih 0,05-0,1 bar a ak se pretjera zna na višim okr otić i više pa baci grešku....ja probo :)))

i koliki je pritisak kad baci gresku?? ,
a koliki je normalan?
« Zadnja izmjena: 28-09-2007, 15:07:44 od Dama 166 »
 

Offline BiGBalabuto

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 139
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kW
    • Sarajevo
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1342 u: 29-09-2007, 22:53:54 »
360-390 Nm i max 170 ks
A da je u pitanju 2.4 103kW na koliko bi isla?
Alficita 156 2.4 JTD
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1343 u: 01-10-2007, 06:50:22 »
A da je u pitanju 2.4 103kW na koliko bi isla?

oko 180 ks

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1344 u: 01-10-2007, 06:51:55 »
i koliki je pritisak kad baci gresku?? ,
a koliki je normalan?

neznam napamet na 2.4 ali na 1.9 16v baca na cca 1,7

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1345 u: 01-10-2007, 17:43:13 »
Pozdrav Seb!

Molio bih te ako mi mozes reci koliko kod tebe dodju neki dijelovi za moju alfu... pitao sam u AC-u i Kiveli u Rijeci....al mi cijene nikako ne idu u glavu (a ni prodavacima)

broj sasije auta: ZAR93000004142845

dijelovi koji me zanimaju:

- debi(l)metar
- lamda sonda
- senzor temperature motora (onaj sa kojeg ECU ocitava podatke)
 
Btw, spominjali su mi neke originalne od preko 6k kn, te original tvornicki reparirane, od nesto malo manje od 4k kn. WTF?

Tnx.
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1346 u: 01-10-2007, 23:13:36 »
 :mah: seb

frend je uspjesno skurio ispusni ventil na 1.4 ts-u nakon poduzeg ganjanja autoputem, ventil je puko popola a auto je uredno servisiran i popravljen.... e sad nakon popravka i ugradenog org djela, auto ide normalno, trosi normalno, vuce normalno itd.
samo kaj je poceo trosit ulje...
na 5tkm popije litru a prije je na 10 tkm popio 2 dcl...

wtf? :wal:
zakaj?
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1347 u: 02-10-2007, 06:44:49 »
:mah: seb

frend je uspjesno skurio ispusni ventil na 1.4 ts-u nakon poduzeg ganjanja autoputem, ventil je puko popola a auto je uredno servisiran i popravljen.... e sad nakon popravka i ugradenog org djela, auto ide normalno, trosi normalno, vuce normalno itd.
samo kaj je poceo trosit ulje...
na 5tkm popije litru a prije je na 10 tkm popio 2 dcl...

wtf? :wal:
zakaj?

nešto je predviđeno kad je slagan auto...ima sigurno oštećenej na cilindru,klipu,kariki,...ili ak je sve slganao nije nekaj dobro složeno...

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1348 u: 02-10-2007, 06:48:54 »
Pozdrav Seb!

Molio bih te ako mi mozes reci koliko kod tebe dodju neki dijelovi za moju alfu... pitao sam u AC-u i Kiveli u Rijeci....al mi cijene nikako ne idu u glavu (a ni prodavacima)

broj sasije auta: ZAR93000004142845

dijelovi koji me zanimaju:

- debi(l)metar
- lamda sonda
- senzor temperature motora (onaj sa kojeg ECU ocitava podatke)
 
Btw, spominjali su mi neke originalne od preko 6k kn, te original tvornicki reparirane, od nesto malo manje od 4k kn. WTF?

Tnx.

- debi(l)metar...4800 kn
- lamda sonda...1100 kn
- senzor temperature motora (onaj sa kojeg ECU ocitava podatke)...................................255 kn

centrala sa svakog senzora očitava podatke...

bolcic

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1349 u: 02-10-2007, 10:38:42 »
Ovako, Alfa 156 1.6 je u pitanju, 1998.g. 130000km. Loce ulje kao da ide na njega, a ne na benzinu. Dihtung poklopca ventila smo zamijenili jer je sralo gore. Skupa sa time i filteri, svjecice i ulje. Od tog servisa za 950km je potrosila 3 lite ulja :o000: Zanima me sto bi moglo biti. Da jos malo opisem ponasanje. Auto ide sasvim o.k. za tako malo snage i radi kao urica. Ne dimi konstantno. Recimo, vozim se po autoputu na nekih 130-140 i sve o.k. onda pocne dimit na par sekundi, nista ne mijenjam i prestane i onda opet 15ak minuta nista pa opet isto  :?: . Turiram ga na mjestu ne dimi, ali zato nekad kad ga upalim zna napravit guuusti dimni oblak kao vojno vozilo. Nemam blage veze sto napraviti.

Novi sam pa se nadam da nisam na krivom mjestu postavio pitanje.
 

bolcic

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1350 u: 02-10-2007, 13:48:50 »
Evo samo jos da se nadovezem. Misilio sam izmjeriti kompresiju na doticnoj pa me zanima ako se to moze izvesti u Sebotovom servisu, se treba naruciti i sve sto je potrebno znati prije istog.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1351 u: 02-10-2007, 17:57:20 »
Ovako, Alfa 156 1.6 je u pitanju, 1998.g. 130000km. Loce ulje kao da ide na njega, a ne na benzinu. Dihtung poklopca ventila smo zamijenili jer je sralo gore. Skupa sa time i filteri, svjecice i ulje. Od tog servisa za 950km je potrosila 3 lite ulja :o000: Zanima me sto bi moglo biti. Da jos malo opisem ponasanje. Auto ide sasvim o.k. za tako malo snage i radi kao urica. Ne dimi konstantno. Recimo, vozim se po autoputu na nekih 130-140 i sve o.k. onda pocne dimit na par sekundi, nista ne mijenjam i prestane i onda opet 15ak minuta nista pa opet isto  :?: . Turiram ga na mjestu ne dimi, ali zato nekad kad ga upalim zna napravit guuusti dimni oblak kao vojno vozilo. Nemam blage veze sto napraviti.

Novi sam pa se nadam da nisam na krivom mjestu postavio pitanje.

negdje vuće ulje....treba skinut galvu motora,otvorit ju i vidjet gumice ventila i vođice....izvadit klipove i vidjet karike...do tad se može samo nagađat

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1352 u: 02-10-2007, 17:59:27 »
Evo samo jos da se nadovezem. Misilio sam izmjeriti kompresiju na doticnoj pa me zanima ako se to moze izvesti u Sebotovom servisu, se treba naruciti i sve sto je potrebno znati prije istog.

kompresija nije mjerodavna za potrošnju ulja čak šta više kad motor troši ulje ima odličnu kompresiju jer ulje koje ulazi u cilindre stvara jednu vrstu dihtunga koji omogućava dosta dobru kompresiju

Offline chapra

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 812
  • Karma: 48
  • Spol: Muški
  • GIULIA 2.2. JTDM 150HP MTX6
    • ZAPREŠIĆ-ZAGREB
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1353 u: 02-10-2007, 19:57:15 »
Bok Seb! Zanima me na kojem principu radi automatski čok (neznam jesam li se ispravno izrazio, uglavnom dok je auto hladan pa je turaža na ler gasu malo pojačana). Naime obično se ugasi tijekom vožnje, ali npr. danas i nakon pređenih 30 km, kad sam se zaustavio skužio sam da je još uvijek ler gas prejak ( i po potrošnji sam vidio da nekaj ne valja, obično svaki dan imam istu rutu i komp pokazuje između 6,4 do 6,8 potrošnju, a danas 8! Hvala
"just one more thing....."
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1354 u: 03-10-2007, 06:44:47 »
Bok Seb! Zanima me na kojem principu radi automatski čok (neznam jesam li se ispravno izrazio, uglavnom dok je auto hladan pa je turaža na ler gasu malo pojačana). Naime obično se ugasi tijekom vožnje, ali npr. danas i nakon pređenih 30 km, kad sam se zaustavio skužio sam da je još uvijek ler gas prejak ( i po potrošnji sam vidio da nekaj ne valja, obično svaki dan imam istu rutu i komp pokazuje između 6,4 do 6,8 potrošnju, a danas 8! Hvala

 čok kao čok ne psotoji nego logisitika rada motora na hladno....bazira se na kontu podatka temp vode i zraka...drukčije vrijeme ubrizgavanja, drugčiji kut pretpaljenja,drukčija količina zraka na ler gasu,....

Offline BiGBalabuto

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 139
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kW
    • Sarajevo
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1355 u: 03-10-2007, 17:01:45 »
Seb ovo mi treba hitno  :hap: nasao sam centralnu konzolu za svoju 156-icu!!!
Pa me interesuje sljedece moze li se posto je moja ona simulacija drveta sa automatskom klimom zamjeniti sa ovom sivom koja ima digitalnu klimu jel pasu sarafi zabice sta vec ima i dal ima iste konektore?
Mogu povoljno da uzmem i onaj display mjesto moje ventilacije!

jel to sve izvodivo ili bih morao raditi neke prepravke??

Unaprijed hvala samo da neko nedodje i neotme mi to ispred nosa  :ling:
Alficita 156 2.4 JTD
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1356 u: 03-10-2007, 18:57:28 »
Seb ovo mi treba hitno  :hap: nasao sam centralnu konzolu za svoju 156-icu!!!
Pa me interesuje sljedece moze li se posto je moja ona simulacija drveta sa automatskom klimom zamjeniti sa ovom sivom koja ima digitalnu klimu jel pasu sarafi zabice sta vec ima i dal ima iste konektore?
Mogu povoljno da uzmem i onaj display mjesto moje ventilacije!

jel to sve izvodivo ili bih morao raditi neke prepravke??

Unaprijed hvala samo da neko nedodje i neotme mi to ispred nosa  :ling:
nije baš tak jednostavno jer instalacija je skroz drukčija  od klime

CezAR145

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1357 u: 03-10-2007, 21:27:27 »
pozdrav

da ne duljim, stari ima  alfu 156 crosswagon, znači q4 pogon 1.9jtd 150ks i chip na 175ks. auto sada ima cca 80000km. jedan jedini problem se javlja kod tog auta a to je problem sa kvačilom. promjenjen je set kvačila na mislim 58000km zbog navodno puklog federa na lameli??T%$&#"&52. ta priča je koštala nekih 6000kn ak se ne varam no srećom auto je bio pod garancijom. sada na ovoj kilometraži starom se javlja isti problem kao i prvi puta. da opišem problem: ako se starta sporo (znači nešto duže držati kuplung kod kretanja onda nema problema), a ako se starta normalno ili  malo oštrije auto se jako strese i to samo u prvoj brzini nekoliko trenutaka tj dok se otpušta kuplung. inače slična trešnja ali puno slabija se događa kod "zabijanja gasa u pod" kod ubrzavanja  ali to sam pripisao diferencijalu i raspodjeli momenta na prednju i zadnju osovinu. znam da je gotovo nemoguće ovako napamet odgovoriti na ovo pitanje, no jer bi mogao barem reći da li je bilo sličnih problema sa crosswagonom i da ti znaš za njih pošto ih ima jako malo u zg(svega 3 ili 4) a i šire. ako neznaš ,jer bi bilo moguće da stari nazove kod tebe u servis i dogovori neki termin pa da isprobaš ti ili netko drugi i proba procjeniti di je problem i kako ga otkloniti.

inače auto je uredno servisiran svakih 10000 km,kod ovlaštenog servisera.

fala
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15774
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1358 u: 04-10-2007, 06:48:09 »
pozdrav

da ne duljim, stari ima  alfu 156 crosswagon, znači q4 pogon 1.9jtd 150ks i chip na 175ks. auto sada ima cca 80000km. jedan jedini problem se javlja kod tog auta a to je problem sa kvačilom. promjenjen je set kvačila na mislim 58000km zbog navodno puklog federa na lameli??T%$&#"&52. ta priča je koštala nekih 6000kn ak se ne varam no srećom auto je bio pod garancijom. sada na ovoj kilometraži starom se javlja isti problem kao i prvi puta. da opišem problem: ako se starta sporo (znači nešto duže držati kuplung kod kretanja onda nema problema), a ako se starta normalno ili  malo oštrije auto se jako strese i to samo u prvoj brzini nekoliko trenutaka tj dok se otpušta kuplung. inače slična trešnja ali puno slabija se događa kod "zabijanja gasa u pod" kod ubrzavanja  ali to sam pripisao diferencijalu i raspodjeli momenta na prednju i zadnju osovinu. znam da je gotovo nemoguće ovako napamet odgovoriti na ovo pitanje, no jer bi mogao barem reći da li je bilo sličnih problema sa crosswagonom i da ti znaš za njih pošto ih ima jako malo u zg(svega 3 ili 4) a i šire. ako neznaš ,jer bi bilo moguće da stari nazove kod tebe u servis i dogovori neki termin pa da isprobaš ti ili netko drugi i proba procjeniti di je problem i kako ga otkloniti.

inače auto je uredno servisiran svakih 10000 km,kod ovlaštenog servisera.



s obzirom da je croswagona malo u hr tako stojimo i sa iskustvom...ako su simptomi kvara isti ko i prije moguće je da rikava kuplung tj ono što amortizira udarce okretnog momenta u njemu...federi u zamajcu koji zbog chipa i jačeg momenta u kombinaciji sa 4x4 pogonom to sve ubrzavaju da rikne...to je moja pretpostavka
« Zadnja izmjena: 04-10-2007, 06:49:13 od Seb »
 

Schox

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitajte Seba
« Odgovori #1359 u: 04-10-2007, 09:46:32 »
Dugo me nije bilo , pa da pitam :
Primjetio sam da mi kod držanja velikih brzina  ( autocesta na kojoj ne spuštaš gas po pola sata i nemaš potrebe za diranjem kočnice ) kad jednom dođe do potrebe da zakočim onda mi počnu prednji diskovi strugati kao da su pločice istrošene, a nisu jer sam pogledao. I imam osječaj da slabije odnosno tvrđe koči.
Od čega bi to moglo biti, odnosno šta bi to moglo biti  :?:
« Zadnja izmjena: 04-10-2007, 09:46:59 od Schox »